امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

همایش شیر خوارگان

1392/8/28 8:00
197 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی قشنگم سلام به روی ماهت

گلم شما دوروز دیگه وارد ١٢ ماهگی میشی الهی من فدات شمقلب

این روزا بسی شیطون شدی وهرچی از شیطنتات بگم کم گفتم الان هم شما خواب تشریف دارین که تونستم سری به وبلاگت بزنم

ازوقتی راه رفتنو بلد شدی دیگه چار دست وپا نمیری وبه کل فراموش کردی....دیروز برای اولین بار بردمت حیاط خونه  واینقدر ذوق کرده بودی که خودت می تونستی راه بری...خیلی جالب بود تا مورچه میدیدی مینشستی ومیخواستی برشون داریخنده

تو خونه هم که مدام کارای خطرناک میکنی تا من میرم اشپزخونه شمام پشت سرم میای وهمه چیو بهم میریزی کابینتا رو باز میکنی در فر رو باز میکنی وخلاصه مجبور میشم کمتر برم اشپزخونهنیشخند

تا بابایی از بیرون میاد میدوی طرفش وبابایی تا بغلت میکنه بامن بای بای میکنیبای بایالهی مامان فدات شه اصلاً هم پیشم نمیای مگر لباس بیرونو بپوشم یا چادر سر کنم

موقع نماز خوندن هم تا چادر سر میکنم میای اویزونم میشی وچجوری باید حواستو پرت کنم که بتونم نماز بخونم

با تنها چیزی که فوق العاده سرگرم میشی برنامه بیبی انیشتینه که رو فلشت ریختم ودر مواقع ضروری به دادم میرسهچشمک

راستی اینروزا چند باری بردمت مهدیه مراسم عزاداری امام حسین(ع) واونجا چه  شیطنت هایی که نمیکنی

جمعه هم مراسم شیرخوارگان رفتیم.مراسم خوبی بود پارسال اینموقع ارزو داشتم یه روزی با شما گل پسرم بریم مراسم وما هم بسهم خودمون تو عزاداری امام حسین(ع)شرکت کنیم.خدارو شکر

بسی شلوغ بود وشما بیقراری میکردی ونمیذاشتی عکس وفیلم بگیرم ...بالاخره تونستم یه دونه عکس عجله ای ازتون بگیرم

رفتیم خونه اقاجونت وبا امین علی ومحمد طاها عکس گرفتیفرشته

قربونت بشم الهی بانمکماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)