امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

فکر کنم زیاده روی کردم!!!

1393/1/23 18:23
137 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزی بود رنگها رو به شاپسرم یادمی دادم،توپ آبی،نارنجی، بنفش و....

وبالاخره رنگ آبی روقشنگ یاد گرفتی ووقتی میگفتم شلوارت چه رنگیه میگفتی ابی وتوپ ابی روبیار می اوردی!!!

خلاصه سرتونو درد نیارم...مثل اینکه زیاده روی کردم...

امروز صب منو ابی صدام میزنیآخ هرچی میگم من ابی نیستم، من مامانمنگران باز میگی ابی ابی

ضمناً دوتا از دندوناتم جونه زدن(سیزده وچاردهمین دندون)واین هم مزید بر علت شده تا سرمنو ببری ونق بزنی وابی ابی کنی...خوابت هم خیلی کم شده!!!

وجالبتر اینکه بابایی از دندونپزشکی اومد وشما بهشون گفتی آبی آبی

قهر 

امیدوارم فردا صبح دیگه یادت بره رنگ هاروو!!!

نتیجه میگیریم اموزش بی اندازه نه تنها مفید نیست بلکه نتیجه عکس میده.نیشخند

همین الان هزار بار گفتی آبی آبیهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)