امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

روز زیباترین مخلوق خدا *مادر*

1393/1/31 20:50
395 بازدید
اشتراک گذاری

امشب اسمان مکه آذین بند قدوم دختر خورشید است وکعبه وزمزم وصفا سرود خوان آمدن کوثر جاری خدایند.

افتخار زنان همین بس، که روز میلاد برترین گوهر خلقت،بانوی بهشت ،فاطمه زهرا سلام الله علیها روز زن نامیده شده است.

این روز عزیز بر همه ی مادران نازنین ایران زمین مبارک باد.

تنت قدمگاه آغاز بودنم شد!

آغوشت بهشت من است مادر...

مادرم قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند.

امروز یه روز قشنگه. یه روزی که تمام وجودم آکنده ازعشق مادره.دلم میخواست پیش مادرم بودم تا پاهاشو بوسه بارون می کردم . مادر عزیز تر از جانم خیییلی دوستت دارم. تمام وجودم فدای یک تار موی نازنین مادرم.

الهی که قلب مهربونت همیشه بتپه وسلامت وسرزنده باشی. وجود مهربونت بهم آرامش میده و مثل همیشه محتاج دعای خیرت  هستم مادر مهربونم.  

بخاطر همه ی خوبیهات ، شب زنده داریهات ، زحمتات ، دعاهات وهمه همه چی ممنوتنم مادر جون.

از دور بوسه بر دستان پر مهرتماچقلب

 

والبته از طرف خودم، همسرم وپسرم این روز رو به مادرخودم مادر همسرم و نیزخودم تبریک میگمخجالت.

امید که بتونم مادر خوبی برای امیررضای گلم باشم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 16:33
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک