امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

شعر خوندن

1393/8/18 15:22
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من.

امیررضای نازنینم جدیدا عاشق شعر خوندن شدی.وبا هم شعر می خونیم.سه تا شعر رو بلدی.ومشتاق شنیدن شعرهای جدید.تا شعر  خوندن من تموم میشه. میگی دوباره. دوباره.

یاد آوری:     *یه ماه دیگه دوساله میشی نفسم*

قرمزارو خودت میگی:

به نام خدا

یه توپ دارم ققلیه  سرخ وسفید و آبیه

میزنم زمین هوا میره   نمیدونی تا کجا میره

من این توپ و نداشتم  مشقامو خوب خوب نوشتم

بابام بمن عیدی داد    یه توپ ققلی دادتشویق

 

ما گلیم ما سنبلیم ما بچه های بلبلیم ( ینی البته بلبلیم رو یچی دیگه میگیخجالت)

باااااز میشیم بسته میشیم بااااااز میشیم بسته میشیم

اگه بما اب نرسه اینجوری میشیم ایجوری میشیم  

زمیییین(منظورت میفتیم زمینه)تشویق

 

تاتی کوچولو دوست منه

فقد به اون زنگ میزنم

میگم الو الو سلااااام 

گوشی رو بردار که منم این گوشی (واشاره میکنی به گوشی تلفن)تشویق

 

امروز داشتی لوگوهاتو جمع می کردی ومیشمردی دو سه چار پنج شیش ده یازده سیزده نوزده

بخدااااا

نمیدونم کی یاد گرفتی یازده سیزده و نوزده رو ...

الهی مادر بفدای وجود نازنینت

دوست دارم ؛بیشتر از دیروز، کمتر از فردا،بیشتر از خودم، کمتر از خدا 

 قلبماچفرشته

پسندها (1)

نظرات (0)