امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

هفت ماهگیت مبـــــــــــارک نازنین پسرم

1392/4/23 10:50
415 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت......هفت ماه پر از روزهای قشنگ که تودر کنارمون بودی وهر روز ماشالا جذاب تر ودوسداشتنی تر وشیرین ترمیشی

امروز روز پنجم ماه مبارک رمضانه....من ماه رمضان وافطار وسحرشو خیلی دوس دارم حیف که امسال روزه نمیگیرم

فدای وجودنازنینت.....الان که اینو می نویسم دلم شکستهدل شکستهاخه میدونی شما مدتیه بد غذا شدی وبزور چندتا قاشق می خوری........ینی لباتو میدوزی بهم وهیچ جوره باز نمیکنی ...اولاش خییییییلی با ولع میخوردی ناقلا......

گل من امیدوارم این مسأله هم حل شه وبشی گل پسر سابق

ناناز مامان عاشق بابایی هستی وکلی باهاش میخندی وبازی می کنی ینی شبا که بابا هست شما شادابتری

راستی خیلی تلویزیون می بینی مجبوریم خاموش کنیم ....تا چشم ازش برداریناراحتیه جوری نیگا می کنی انگار کاملا سر در میاری...بدیش اینه که اشکت درمیاد وواسه چشمای قشنگت ضرر داره

 

راستی عزیزدلم اولین ماه رمضونیه که شما پیش مایی

سحری امروز رو خواب موندیم ...بابایی طفلک بی سحری روزه اس ....اونم روزای به این طولانی رومژه

منم که دومین ماه رمضونیه که بخاطر شما روزه نمیگیرملبخند...وروجک مامان حالا که دارم اینو می نویسم شما داری تی وی می بینی واسه همین عجله دارم بیام پیشت و بغلت کنم.....

یه عادت جدیدت اینه ما وقتی دمر میشی صورتتو میزنی رو زمین فک کنم لثه هات می خاره....اونقد میزنی که درد میگیره وگریه میکنی

چقدر دیشب پسر خوبی بودی وخوب خوابیدی امیدوارم همیشه ی همیشه شاد ولبخند ورولب باشیماچ

"معبودا:مرادر این روز از استغفار کنندگان قرار ده واز بندگان صالح مطیع خود مقررفرما وهم در این روز مرااز دوستان مقرب درگاه خودت قرار ده،به حق لطف ورأفتت ای مهربانترین مهربانان عالم"

اینم یه عکس از جیگر هفت ماهه مونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)