امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

بوی عیدی.. بوی کاغذ رنگی......

1392/12/19 20:46
122 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عیدی،بوی توت،بوی کاغذرنگی  ......

بوی تند ماهی دودی،وسط سفره ی نو.....

بوی یاس جانماز ترمه ی مادربزرگ.........

بااینا زمستونو سر می کنم...بااینا خستگی مودر میکنمفرشته

سلام علیکممممم..

امروز دوشنبه 19اسفند ماه وساعت 6عصره وداره بارووون میاد......

هواچند روز ه گرم شده وواقعا بوی بهار میاد...... 

ایندفه اومدم فقد از شیطنت های آقای پسر بگمقلب

مامانی داره خونه تکونی میکنه ولی مگه گل پسر میزارهاوه

مجبورم تند وتند کارامو انجام بدم...توهمین چند روز چندین ظرف شکوندم...که تو.این 5سال بیسابقه بودهنگران آخه همیشه  بادقت کارمیکردم الان دیگه تمام حواسم به شماس....

علاقه بسسسییار زیادی به آشپزی داری وموقع غذادرست کردن بیچارم میکنی...اصرار داری بغلت کنم. غذارو هم بزنی...اگر هم توجه نکنم خودت از اجاق گاز بالا میریآخ ووای وای وای خیلی کارت خطرناکه مادر جان

ینی بجون خودم  بیست وچار ساعته اویزونه اجاق گازی....

وباقی ساعات بیداریت هم داری از سچرخه بالا وپایین میری... با سچرخه رو میندازی وشروع میکنی تایراشو چرخوندنقهقهه وچه لذتی میبری!!!! 

خلاصه یه شیطونی هستی دومی نداری...اینم بگم که جدیدا ظرف غذات روبرمیگردونی روفرش.وپخش میکنی....اصلا یه وضعیه!!!! 

از دست من آب وماست نمیگیری..چون خودت بلدی بخوری.اصرار داری خودت انجام بدی.....

دیگه اصلا وابدا من وبابارو خطاب نمیکنی.... ینی مامان بابا رو کلا فراموش کردی

بیشتر میگی نانا...انا(نانا ینی مامان وبابا)(اناینی فلان چیزو بده یا بگیر یا انجام بده)

راستی 11تادندون داری....4تا اسیاب ودیگه 4تابالاو3تاهم پایین!!!!!

الهی الهی من فدای پسر باهوشم بشم والهی که همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه.....من وبابا یی  بی اندازه دوسدداریم نازدونه ی خوشگلمماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی مجید
20 اسفند 92 0:59
سلام سلام رضا جون ، دایی چشاتو قربون جیگر طلای شیطون ، داری 11 تا دندون دوستت دارم همیشه ، دایی بشه فداتون دلم خییییلی براتون تنگ شده ، هرشب به وبلاگت سر میزنم و عسکای نازتو نگاه میکنم، وقتی عکساتو می بینم دلم میخواد پیشم باشی و یه ماچ حسابی ارت بگیرم. ایشالا عید میبینمت دلم هم برا تو و هم برا نینی کوچولومون ماهان و هم برا امین یذذذذذره شده.از دور میبوسمت
محبوب
1 فروردین 93 21:36
ماشالا به امیررضااا جووووون ...خاله قربون توی فسقلی بشه که این همه کمک مامانی میکنی.....واین همه شیطون وبلاشدی کاش هر روز از نزدیک میدیدمت ویه کمی از این شیرین زبونی ها وشیرین کاریهاتو همراه بودم .... دووستت داریم هوااااااارتااااا