امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

نفسم 15 ماهگیت مبارک

1392/12/24 11:23
208 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وصد سلام.......من امیررضاهستم...دقیقاٌ 15 ماهمه....دوسداشتنی وشیطونم......

(علیک سلام عزیزم......)

اینجا از دست مامانم فرار کردم....واومدم این گوشه نشستم ...خیلی دوسدارم جاهای دنج وگوشه رو......

سیب رو مامانی داد...زورم نمیرسه مامان ...خیلی بزرگه...اصلن نمیخامش مامان جون...

(قربون اون دستای کوچولوت...)

من ملکه ی کنترل ها وگوشیهام.....

(بله راس میگه...اگه گوشی وکنترل وموس کامپیوتر و...دست گل پسر بیفته دیگه بهمین راحتیاپسمون نمیده ،شیطون بلا)(قربون اون لبات گمریال)

مامان....میبینم که از ناهار خبری نیس....

(عزیزم هزار بار گفتم نرو اون بالا...خطرناکه......از دست تو پسر حرف گوش نکن........)

این لباس رو تازه خریدماااااا.......قشنگه؟؟خداوکیلی ببین چقدر بهم میاد مامان!!!!

(هزار ماشالا.....راستی بزرگ تر از سنت بنظر میرسی بااین لباست.....مبارکههه )

من هنرمندم هستم...دف میزنم....از هشت ماهگی شروع کردم

(بله استاد امیررضا فاطمی................کسی امضا نمیخااااد؟؟؟)

عاشششششق آشپزیم منننن....ولی مامانی نمیزاره اشپزی کنم الانم کفگیرو رو بزور ازشون گرفتم ...ومامانی یه قابلمه خالی بهم داره که مثلاٌ سرمو گرم کنه.....ولی من راضی نمیشم....من قابلمه پر غذارو دوس دارم ....دوس دارم هم بزنم....ماااااااماااااان .......بزار منم پیاز تفت بدم.....

(ای خدااااااااا....واقعن آشپزی کردن برام سخت شده بیچارم میکنیاااااا)

 

جارو هم میکشم.....ببینین چه پسریم من!!!!!ماااااااااه

(ممنون عزیزم....میشه لطف کنی جارو رو بدی...اگه من کمک نخوام کی رو باید ببینم؟هااااااان)(انقدر بامزه وخنده داره جارو میکشه که نگو ونپرس...یه قدم میره جلو..یه قدم عقب...یه وضعیه!!!)

خیلی دوس دارم بابایی دستمو بگیره وپیاده روی کنیم.....تو خونه هاااااا.....فقد هم بابایی....بامامانی اصلاٌ پیاده روی حال نمیده نمیدونم چررررراااا

(بله کار هر شبشونه....قبل وبعد شام پدر وپسر میرن پیاده روی.....هههههههه)

اینم یه کارکرد جدید از استخرم...خداییششش من اینو خییییلی دوس دارم...خیلی هم بادوامه...من همه

 

جوره ازش کار میکشم اما سالم مونده فعلاٌ

(دم چینی ها گرم عجب چیزی ساختنااااااا...کلی پسرمو سرگرم میکنه)

اب بازی تو حموم یکی از کارای مورد علاقمه...حیف که سانس امروز تموم شده ومامانی داره بزور منو میبره بیرون

(عافیت باشه ملوسک......)

امروز برا کنترل 15ماهگی بهداشت رفتیم...وزن 9و600و قد 80..ونرمال.

الهی که همیشه شاد وسلامت باشی نفس طلاااا....خدارو هزاران هزار مرتبه شکر...که با وجود شما روزای قشنگی رو برامون رقم زده...وچقد زود گذشت 15 ماه....خدای مهربو ن ممنونیم.

                               شادکام باشید وشادمان

                                                                                                                                                      همیشه ی ایام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:27
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
محبوب
1 فروردین 93 21:39
ماااااااااااشااااالله