امــــــــیر رضـــــــــاامــــــــیر رضـــــــــا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
محمد پارسا محمد پارسا ، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیـــــررضـــــا جون ومحمد پارساجون

نمیشه نگفت.....

1392/12/28 16:18
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری خودم

قصد نداشتم دیگه امسال پست جدبد بزارم...اما نمیشه نگفت که!!میشه؟نه نمیشه!!!!متفکر

نمیشه نگم که جیگرمون فقد سه روزه که مامان صدام میزنه...وای که چه کیفی میده....بابایی هم ذوق میکنه از بس ناز میگی مامان مامان(مادر بفدای گل پسر)قلبقلب

دبگه جونم برات بگه مدتیه وقتی میگیم امیررضا ساعت چنده...ساعتو نگاه میکنی ومیگی ده ده ده......تشویق

وقتی تلفن زنگ میخوره خیلی بامزه میگی الو الو.ومی دوی سمت تلفنبه من زنگ بزنوکلی هم به زبون خودت با ددا جون وخاله جونا حرف میزنی.

امروز صبح داشتم برات حرف میزدم،واز برنامه ها وکارای نکرده ام میگفتم...گفتم بعدا میریم ددر...یهو دیدم پاشدی وبسرعت رفتی اتاقت

مامان فدات شه کاپشنتو اوردی ومیگی دد..دد...بعدشم رفتی جوراباتو اوردی..... ماشالا بجونتبغلماچ

هرحرکتی که من وبابایی انجام بدیم تکرار میکنی...خیلی جالب بود بابایی نفس عمیق کشید...تو هم کشیدیابرو

خروپف بابارو هم تقلید میکنی.شیطون بلای خودمی.

خلاصه که.،دلمون واسه حرفات وکارات ضعف میره.............

کودکی کن پسرم......تا می توانی کودکی کن......در اوج آرامش 

خداوند پشت وپناهت باشددلبندم.

 

 امیررضا جونم بهترینها رو برات ارزو دارم.

و

 بهار را به تو تبریک نمی گویم..تورابه بهار تبریک میگویم

تواز هر بهاری ارزنده تری..بهار زندگی منهورا


 ساعت 4بعدازظهر چهارشنبه28اسفندماه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سونیا
28 اسفند 92 16:28
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
محبوب
1 فروردین 93 21:38
جیگر امیر رضاااا برم که هر روز واسه مامانش یه سوژه داره تا بکشوندش پا وبلاگش ،ایشالا که همیشه سالم وسرزنده باااشی عزییییزکم...
دادا محمد حسین
7 فروردین 93 12:17
سلام جوجوی دادا خیلی بامزه ای یه سری هم به وبلاگ من بزن.بووووووووووس.